Remember: en flaska vatten!

Bra musik, ångestladdad men intressant bok, sol, balkong. Jag svettas ihjäl efter bara en kort stund på balkongen. Men tänk vad bra det vore om mina ben kunde få sig lite solbränna. Komma ikapp övriga kroppen litegrann i alla fall. Men nej, tydligen inte. Kl 14.00 blir det Alnängsbadet med Elina. Fint! Remember: en flaska vatten!

Sista lediga dagen, sen jobbar jag onsdag, torsdag och fredag. 07.15 - 14.30. Snart kommer  veckorna fulla med jobbångest. Jobba 4 dagar, ledig 1, jobba 5 dagar, ledig 1, jobba 4 dagar, ledig 1.... Jag kommer gå under en aning.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

men tänk vad mycket härliga pengar du kommer få! :) det har jag brist på i sommar..

2009-06-30 @ 12:22:16
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0