Underbara sol!

Min närmsta plan handlar om att sätta mig på balkongen och försöka skriva en artikel/krönika/skivrecension eller något. Som arbetsprov till Molkoms folkhögskola. Alternativt sitta och halvsova där ute, det skulle också kunna fungera ganska bra känner jag. Kl 12 ska jag, en handduk, en flaska vatten bege oss på min cykel, mot stadsparken, där Elina möter upp. Vi ska ligga och steka i solen. Dra på oss den läckra, bruna sommarfärgen. Jag skulle kunna tala om att jag älskar när solen skiner, underbara sol!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: ★ Savefors★

Hoppas att du får en bra dag =)

2009-06-24 @ 09:13:25
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Anna T

Hej, sökte du till Molkom?

Vad och kom du in :).

Jag går där

2009-06-30 @ 11:06:14
URL: http://www.annatjernstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0