I dont know what to say...

Jag känner mig inte helt okej, inte någonstans. Hela den här grejen, med att jag egentligen inte vill jobba där jag nu kommer jobba två månader (vilket är förbjudet att säga!!!!), gör att jag blir helt nedstämd och dyster, jag tar inte för mig av saker och ting. Jag går ner mig i ingenting, ser inte de ljusa tillfällen som faktiskt finns. Och jag ser heller inte till att nödvändiga saker blir gjorda. Tex så måste jag städa, jag vantrivs med att min lägenhet är ostädat i nuläget. Att städa är inte jobbigt, att liksom, plocka bort alla onödiga saker som kan läggas in i skåp och lådor och sedan torka de ytor som blir fria från saker. Att plocka upp kläder från golvet, dammsuga. Att städa toalett, handfat och badkar. Om man bara börjar och ger sig fan på att det ska göras - då går det, smärtfritt och utan att vara jobbigt. Men det är det, jag tar liksom inte tag i det. Jag orkar inte. Det hela är så jävla dumt! Jag ska ju vara glad över att ha ett jobb - vilket jobb som helst. Men jag lyckas inte med det riktigt...



Nåväl, kvällen igår var fantastisk - precis som alltid med Maja. Jag åkte hem till henne och spanade på hennes nya lägenhet, lyssnade på bra musik och drack lite vin. Vi mötte sedan upp Stefan och begav oss till Liquidbar och därefter till Pitchers. En öl, en baja päron. Utan att jag betalade en enda krona. Såna kvällar gillar jag. Snackade med en trevlig kille och plötsligt var klockan 2 och det var dags för stängning. Vi promenerade till stadsparken, jag tog kort på blommor som var otroligt vackra.


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Söta du. Man ska inte tänka för mycket. Det är inge bra. Om du tänker, får du tänka positiva saker :)



<3

2009-06-06 @ 13:45:26
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Elina

Klart vi ska ses nånting :) Imorgon? Idag är jag inget roligt sällskap :P



Ja det gick hyffsat ;)

2009-06-06 @ 14:20:04
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Elina

Efter två blir bra, så hinner jag sova :P

2009-06-06 @ 15:42:32
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det löser sig ska du se, två månader går relativt fort.

Och sätt på nån mysig skiva och tänk inte på att du städar.

Jag brukar dela in rummet i rutor - då ser man inte helheten och det blir mindre drygt att göra.

Ha en fin helg!

2009-06-06 @ 16:00:39
URL: http://sandorama.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mitt hetaste tips är nog att du tar någon skiva med låtar som är glada, roliga och framförallt som du kan texten till, det brukar funka för mig.

Och så gillar jag när det är mycket bas i för min hjärna ställer in sig på basdunket och då tänker jag inte så mycket på det, och sjunger man samtidigt så är hjärnan fullt upptagen fram till dess att städet är slut.

:)

2009-06-06 @ 16:20:00
URL: http://sandorama.blogg.se/
Postat av: Taffer

Sluta ha dåligt samvete. Du har rätt att inte tycka om ett visst jobb. Du behöver inte vara glad eller tacksam över att ha ett jobb. Du kan unna dig en viss lättnad åt att slippa vara arbetslös just nu. Men du säljer tid av ditt liv till denna arbetsplats, och gläds du inte åt arbetsuppgifterna så har du all rätt i världen att nära drömmar om ett bättre jobb – trots att det är ekonomisk kris. Det är knappast fel att ha en önskan om att kunna försörja sig på sitt intresse.



2009-06-06 @ 17:34:10
Postat av: hanna

fina bilder :)



ha det fint gumman, kramar hanna<3

2009-06-06 @ 20:08:10
URL: http://hannajohansson.blogg,se
Postat av: Terese

Vilka härliga bilder! :D

2009-06-09 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0