Att bli mer attraktiv på arbetsmarknaden

De här två dagarna med ovana tider har tagit hårt på mig än så länge. Igår var jag som sagt otroligt aktiv, jobbcentrum, städning och folkhögskoleansökningar - det tog hela min dag, jag varvade ner först vid 20-tiden. Idag har jag varit på jobbcentrum och efter det tagit en två timmars promenad med Elina. Det var otroligt skönt och trevligt! Var dock trött när jag kom hem, kröp ner i sängen och kollade på tv, det slutade med att jag sov i två timmar istället för att slökolla på tv... Jag som hade tänkt skriva personliga brev till folkhögskolor idag - icke! Det får bli under morgondagen! Anställningsintervjun är framflyttad till på torsdag, lite bittert med tanke på att jag ställt in mig på intervju imorgon. Men, torsdag blir bra. Då missar jag inte den intressanta föreläsningen som är imorgon. "Att bli mer attraktiv på arbetsmarknaden", tankar därifrån kan säkert vara jättebra att ha med sig på intervjun.

Ska försöka påbörja ett personligt brev nu. Och äta några ostbågar...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha ja fy faaan! alla dessa pussar ( och mitt sugmärke, helt sjukt!)



du har så rätt johanna, jag blir bländad av din arabiska skönhet och min lite mindre exotiska skönhet på vissa bilder:P

<3

2009-03-31 @ 22:37:03
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: circus em

om min morfar försvann skulle mitt hjärta gå i tusen bitar. usch, hemsk tanke.



kärlek

2009-03-31 @ 22:47:48
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: fanny

mums med ostbågar. farligt gott. synd bara att dom luktar pyton, haha :D vi får äta ostbågar när jag kommer. :) när var det du kunde? jag kan nu i helgen faktiskt! om du kan :D annars näst nästa helg. bestäm du hjärtat <3 den kostade 700 kr inkls frakten! alltså helt värt! ska lägga mig på den senare, så somnar jag gott sen. saknar dig gumman. hoppas du haft en bra dag! PUSS!

2009-03-31 @ 22:51:07
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: hehe nej det var inte skönt heller, gjorde ont som fan sen så sjuksköterskan hela borta när hon lindade om den :S hon typ flörtade eller ngt med läkaren så hon typ slet och drog i foten :/

2009-04-01 @ 15:30:57
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0