Benjamin Button!

En heldag med Emlan, kan det bli annat än toppen? Lite havreflarn och kladdkaka at my place till att börja med, lite snokande på random peoples bilder, sen lite tillfixning innan vi gick upp på stan! Där jag såg på när Emlan shoppade två par skor, en väska och en kjol! Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls, ätit och sett slutet på Benjamin Button.

Benjamin Button var otroligt lång, jag delade upp den i tre delar och såg lite av den varje dag. Alltså slutet idag. Väldigt annorlunda film, häftig tanke med en man som föds gammal och blir yngre med åren. Fint berättat. Och underbar berättarröst. Men efter alla lovord om filmen, så hade jag skyhöga förväntningar, och den levde tyvärr inte riktigt upp till vad jag trodde! Men den var väldigt bra, väldigt fin och ledsam. Snyggt foto och många av berättelsedelarna som var klockrena ord! Så jag tycker absolut att ni ska se den!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

hej hjärtat :) du är så söt, blir så glad av alla dina fina ord <3 tusen tack! köksrenoveringen blir om en månad cirkus.. vi måste bara planera in i det sista :) alex ska utbilda sig till säkerhetschef! och tjäna MASSA pengar. hihi :D så jag kan vara hemmafru.. nej då, men ack va skönt det hade varit :P hoppas du mår bra? vi har varit och handlat målafärg nu. ska sätta igång i kväll och sen imorgon kör vi hela dagen. kommer nog bli skitfibt (: hade varit kul om du var här, så kunde du se det live sen när det blev klart! någon gpng måste vi ses gumman! puss darling

2009-03-03 @ 20:31:12
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var det också:) trevlig onsdag på dig:)

2009-03-04 @ 10:08:17
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0