Dag 2

Godmorgon, nu är det dag 2 som jag ska iväg till jobbcentrum. 9-9.30: morgonsamling, 10-12: skriva ansökningshandlingar, 13-14: fellingsbro folkhögskola informerar om kommande kurser. Så idag är en ganska kort dag, det är skönt! Och imorgon ska jag ta bussen 07.15 till karlskoga för att lyckas hitta Transcom och gå på en anställningsintervju där.

Annat idag är att jag ska träffa Elina. En promenad i fint väder hoppas jag på. Och när jag kommit hem ska jag sätta mig och jobba vidare med personligt brev till diverse olika folkhögskolor och utbildningar. 22.40, då är det dags för Lost. Jag klantade mig sist och missade lost, det ska inte hända igen!

Nu kliver jag iväg, en otroligt trött Johanna!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

intervju, vad kul! hoppas det går bra! :)

2009-03-31 @ 14:49:45
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0