Dålig kvalité på skor

Lite bittert känns det att dragkedjan på mina vinterstövlar gick sönder i förrgår. Idag är det fem minus ute, och idag SKA jag ut en sväng. Kunde de inte väntat en månad till med att gå sönder i alla fall? Sen när har skorna fått så dålig kvalité att de inte ens håller en säsong? Jag har tur som har kvittot hos Wedins skor, så jag ska nog ta med skorna dit idag och se vad de kan göra.

Övrigt att göra idag, är att ringa ett viktigt samtal nu, så fort rösten har vaknat till litegrann! Och i eftermiddag/kväll ska jag ta en fika med Maja. Det ständiga som jag alltid gör, ska också göras. Jobbsök. Och ja, även lite skolsök.

Hoppas ni får en fin dag!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0