En evighetslång tristess

Som vanligt är dagen lik alla andra dagar. Jag bär täcket och en kudde till soffan och ser på film, jag kollar ut genom fönstret, jag lyssnar på tystheten runt omkring mig, jag tänker att jag borde ta tag i en ordentlig städning, jag tänker på framtid utan att komma fram till något beslut, jag går omkring som osynlig för resten av världen. Jag vill bara att något ska hända, något som gör att jag börjar existera igen. Jag vill ha en inkomst så jag känner att jag gör någonting vettigt, och så jag känner att jag kan göra roliga saker. Det här börjar bli en evighetslång tristess som inte har något slut någonstans!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, ja det är inte så bra i slutet. Såg aldrig det där också! Ja, ska fila med på det och skriva lite mer och det ska till Göteborg. Och modifierar jag det lite när jag skickar det till biskops-arnö :)

2009-03-09 @ 13:23:52
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Em

jag kan förstå det, det är samma sak med mig.

2009-03-09 @ 13:44:41
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Em

jag pratade med mitt gamla jobb och jag får sommarjobba där om jag vill, men jag vet jag är bortskämd men jag vet inte om jag vill jobba faktiskt, jag vill ju bara vara ledig i sommar, men vi får väl se, sen till hösten hoppas jag att jag kommer in på en utbildning och kan börja plugga, vad är dina planer då? kram

2009-03-09 @ 13:54:21
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0