En sjukt rolig kväll!

Kvällen igår var verkligen sjukt rolig, den levde upp till mina förväntningar och jag är helnöjd! Träffade calle som jag jobbade med på sigma bla. Mycket bra folk, otroligt mycket dans och en underbar kväll. Promenad hem blev ca 05.45 någon gång. Mer om allt kommer imorgon! Idag ska jag och emlan, och förhoppningsvis elina s se på schlager. Nu ska jag äta en morot, sen ska vi ta en sväng upp på stan!

(Bilder kommer)
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Em

hejhopp, nu har jag skickat väskan till dig, så den borde komma i nästa vecka =) kram

2009-03-14 @ 14:24:38
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Här kommer svaren på alla fina kommentarer du skickat till mig de senaste dagarna (jag är så otroligt jäkla seg på att svara ._.);



Tack så otroligt mycket och jag blir helt överglad :D fint att du gillar min blogg så pass att du vill följa den. <3





Ih, sova över - time är alltid nice med rätt person(er) :* Så kul & det är verkligen då man släpper barnet inom sig FRI. Man borde ha sova över - kvällar oftare tycker jag :) Alla borde ha det!



Tack så jättemycket och det har du faktiskt helt rätt i! Varför finns det inte mönster hela vägen upp? ._. Fast, det kan ju bero på att det inte är meningen att man ska gå omkring med BARA strumpbyxor. haha.

2009-03-14 @ 18:05:35
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0