I am insane!

Jag verkar ju fullkomligt insane när jag skriven vid denna tidpunkt. Ännu mer insane blir det när jag lite diskret meddelar att jag faktiskt har varit vaken snart två timmar. Fråga mig inte varför, jag vaknade, låg och vred och vände på mig och kunde inte somna om. Nu sitter jag här med en halv liter te framför mig och har Sveriges tröttaste ögon känns det som. I planerna står även att jag ska koka ett ägg och skala en morot.

Har tänkt att jag ska logga in på internetbanken och betala ett par räkningar, samt ge mig på jakt efter kvitton på betalde räkningar - de borde väl ligga kvar på den kära internetbanken - right? Och så ska jag fylla i härliga papper, självklart.

Vid 10 kommer mamma, hon ska fixa nya glasögon, och jag ska följa med och ge råd.


Fotoskola i Hemse? Grafisk medieproduktion i Sunne?  Ungdoms- och missbrukarvård i Örebro?  Fotoskola i Kjesäter?  Skrivarlinje i Värmland? Skrivarlinje på Öland?  Media- och kommunikationsprogrammet i Örebro? 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Em

men va? nej nu får jag be min mmma ringa dem ien och fråga vad som händer för så här lång tid ska det inte ta. kul att du är med i tävlngen iallafall =)

2009-03-26 @ 12:13:20
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: circus em

åh, det låter som en fenomenal idé! skulle jag definitivt också gjort om jag inte skulle stå på skansen.



kärlek

2009-03-26 @ 22:36:52
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0