Jag söker jobb....

Jag har varit helt oaktiv här under dagen som varit! Det är först nu, när klockan är 01.08, som jag inser att jag suttit här sen klockan var ungefär 22, och under hela tiden har jag faktiskt bara sökt jobb! Jobb i Norge. Jag har sökt ungefär 10 st, och läst säkert minst 100 platsannonser. Så, nu känner jag mig duktig! Otroligt duktig! Och hungrig, otroligt hungrig!

Dagen spenderades med Rosita. Lite mat från Saigon, lite fika på Hälls. Lite kikande i affärer - och jag vet en tröja som ska inhandlas! Vi gick sedan hem till mig, med en liten påse chips, några plommon och redo att dricka te och spela kort! Och så fotade jag henne äntligen! Blev en otroligt bra och lång eftermiddag, med lite ätande, drickande, kortspel och korsordslösning! Tiden flöt iväg, och plötsligt var klockan nästan 21...





Imorgon ska jag satsa på en ordentlig frukost när jag vaknat, och efter det lite jobbsök. Klockan 12 ska jag träffa Nilo på stan, vi hoppas på sol och en härlig promenad! Ska bli fint att träffa henne, var längesen sist!

Ska även till banken och få ut ett tjusigt kontoutdrag. Och så ska jag vänta på ett otroligt spännande samtal...

Godnatt gott folk!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0