Korv med bröd

Fikan skjuts upp till någon dag då det finns mer tid att umgås på. Så, just nu är jag uttråkad, vilket har resulterat i att jag redan börjat göra mig iordning för kvällen. Bra Johanna, bra. Det är i alla fall fyra eller fem timmar kvar tills Emlan kommer. Får se om damen får fixa till mitt hår, hon brukar vara grym på att göra mitt hår till något tjusigt! Ska exprimentera lite själv först, jag har ju trots allt tid...

Jag kommer vara helt körd när det kommer till skofronten, jag brukar dra på mig mina svarta ballerina, för de är så dansvänliga så det finns inte. De är dock inte vattentäta, så - eftersom vädret är som det är idag är jag inte allt för sugen på att ta dem. Och snygga, dansvänliga pumps äger jag inga som passar till kläderna jag tänkt mig. Och kläderna jag tänkt mig, det är tamigtusan dem det blir, om inte Emlan kommer bärande på något spännande.

Dagens käk, blir korv med bröd. Otroligt exklusivt och lyxigt.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: dookie

heheh. det är ju så kul att börja piffa när man ska ut eller på nån annan festlig tillställning. jag börjar alltid flera timmar i förväg :p och det där med skor... jag kör också alltid på vanliga, enkla ballerina. har aldrig ägt och kommer aldrig äga ett par höga pumps ens. denna årstid suger när det kommer till krog-skor!

2009-03-27 @ 14:11:31
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

äh jag tycker inte 1,65 är kort;) medellång faktiskt, men för en såndär tycker jag man ska vara LÅNG!

2009-03-27 @ 15:36:17
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: sofia

korv med bröd är riktigt gott när man är sugen på det. :)

2009-03-27 @ 18:11:20
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0