Morgondagen i punktform

Nu har jag varit vaken alldeles för länge, igen! Jag ska borsta tänderna nu och sen lägga mig och sova.

Imorgon ska jag:

     -   ringa viktigt samtal om försörjningsstöd
     -   ta en promenad (och nästa punkt tar jag i den vevan)
     -   köpa frimärken så jag kan posta min utträdesansökan ur facket + diverse ansökningar till folkhögskolor.
     -   kolla på platsbanken. söka jobb - i sverige och norge
     -   bestämma mig för vilka utbildningar jag ska söka. universitet och ky.
 
Och så ska jag ägna en del av dagen åt välmående. En stund då jag kopplar bort all tankeverksamhet. Det kan bli film, lite bokläsning eller något liknande.


Godnatt!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; men åh, du anar inte hur glad jag blir av din komplimang :* tack söta snälla rara du!



lycka till med välmåendet <3 och så får du en lycka till spark i arslet från mig :D

2009-03-17 @ 09:54:20
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Karin

vad blire för folkisar nu då? :)

2009-03-17 @ 11:51:22
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: sara

åkte hem mot byhålan och skulle på 25 års kalas :)

2009-03-17 @ 13:21:50

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0