Nostalgitripp

Nu har klockan blivit så där mycket. I ett försök att placera min minimala kaktus på tavellisten istället för i fönstret (den var för stor...), har jag nu lyckats få en kaktus"tagg" i handen. Den vägrar avlägsna sig. Jag petar med pincett, och med sax. Men ingenting händer.

Har sänt 90-tals snuttar från youtube mellan mig och en vän en stund nu. Lite Sen kväll med Luuk, Sasha, voxpop, barnprogram, reklamsnuttar och diverse nostalgitrippar. Så otroligt kul!


Imorgon ska jag bli intervjuad över telefon. Sen funderar jag på om jag ska ge mig ut på jakt efter diverse papper på en gång, så att jag kan skicka iväg det med posthämtningen vid 17.00, det vore bra, för då borde det komma fram till dem på måndag...


Godnatt med er nu kära mänsklighet!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: E

Vad är det för intervju? :)

2009-03-20 @ 08:46:25
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; haha, så lite så ; en spark i arslet kan alla behöva ibland!

jadu, min dag har väl varit lite sisådär. fint väder ute har det varit iallafall & det är ju allt en humörhöjare.



åh, du har inte hittat nåt jobb än? :| Vore jag chef på något företag så skulle jag anställa dig på direkten :
bara så att du vet.

och vad är det för spännande intervju? :D hoppas det går bra. KRAM!

2009-03-20 @ 10:16:55
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0