Sockerkaka

Klockan är 23.21 och jag sitter och tänker att det vore fint att känna doften av en nybakad sockerkaka, tänker att det vore fint att stjälpa upp en nybakad sockerkaka på ett fat, tänker att det vore fint att skära en tjock skiva av en nybakad sockerkaka, tänker att det vore fint att ta en tugga av en fortfarande varm, nybakad sockerkaka. Klockan är 23.23 och egentligen lite för mycket för att plötsligt baka en sockerkaka, men den är inte för mycket för att tanken på en nybakad sockerkaka kan få finnas där.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: dookie

Det är aldrig fel tid på dygnet för mumsigheter ;D

2009-03-09 @ 00:48:13
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Em

vad bra =) mums för sockerkaka, men du är ju alltid uppe sent =)

2009-03-09 @ 02:20:14
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; åh, tack :* du är snäll <3



men åh, så ska du ju inte tänka :| du lär bättra på ditt självförtroende, vännen! trots att det jävligt svårt, jag vet.

du har många idéer du! :D och det är ju faktiskt inte helt fel. det ger dig chansen att testa en massa olika jobb ju.

gå på magkänslan helt enkelt & kör på det som känns mest lockande!



kram!

2009-03-09 @ 11:12:52
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0