Viktiga saker today!

Nu har jag ringt dagens viktiga samtal, till mitt gamla jobb, för att be om ett original på arbetsgivarintyg. Dagens andra viktiga grej, är att jag ska till arbetsförmedlingen för uppföljning av handlingsplan. Otroligt givande, not! Jag ska sitta där och visa mitt betyg som hon ska föra in, och så ska jag säga att jag sökt det och det, och att jag funderar på Norge. Och hon kommer ösa massa platsannonser över mig. Efter det besöket ska jag joina min mor som åker in till stan idag för lite shopping. Så det blir trevligt!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

tack detsamma hjärtat :) förlåt att jag varit dålig på att höra av mig, så mycket hela tiden :( vad ska du hitta på idag? pusspuss

2009-03-05 @ 10:07:17
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: GULLEFIA

Vad ska du göra idag? Puss ♥

2009-03-05 @ 14:13:25
URL: http://gullefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0