Commodore 64

Nu beger jag mig mot Nora till morgondagen. Charlotte var i behov av sällskap, och dessutom erbjöd hon grillat. Jag är inte sen att närvara där det erbjuds mat. Och sällskap är ju heller aldrig fel.




Niclas verkar nöjd med bilderna! Det gläder mig väldigt! Tacksamma ord är så kul att få höra!




Imorgon ska jag följa med en kille till Strömpis och se hur det går till att vimmelfota. Min kära Mr Nikon följer med. Så om ni har några vimmelfoto-tips så får ni gärna dela med er!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: systerpyssel

Nej men hallå!

Du skulle ju vara hemma hade jag tänkt... ;)

Det kan ligga ett brev i din brevlåda.... ;)

Attans då! ;)

2009-05-20 @ 12:30:42
URL: http://pysselninja.blogspot.com
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; hejsan! jag har glömt vad vi prata om eftersom jag inte har kollat genom alla kommentarer på några dagar.



Men hur har du haft det dom senaste dagarna? :)

2009-05-20 @ 18:02:13
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0