Cover up! Ta mig till Lindesberg?

Om det är någon härlig person här i Örebro med bil som vill åka med mig till Lindesberg och se Agnes vokalgrupp - så uppskattas det otroligt, otroligt mycket! Vill otroligt gärna se och höra dem, men har inte råd med bussen! Kl 19.00 i Lindesbergs kyrka ikväll. Vad säger ni? Bilägande människor? Som kompensation bjuder jag på kladdkaka någon dag och ett glatt sällskap i bilen! (Och jag tror att det kommer vara en väldigt tjusig liten konsert!)


 




Just nu tvättar jag för fullt. Och senare ska jag träffa Maja en stund! Annat... jag borde verkligen städa. Och jag borde ta mig iväg o träna... Men har inte riktigt haft den motivationen, jag mår inte helt okej när jag inte har framtid och pengafront någorlunda säkrad...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade jag haft egen bil hade jag tagit dig dit =)

2009-05-12 @ 12:09:12
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh ja dör snart av tråkigheter, orkar inte ens tvätta??? ååh haha vad ska man göra kom på något roligt

2009-05-12 @ 14:20:59
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa det har jag gjort haha kollat på hundgrejer och skit en timme nu, baka har ja inga grejer hemma haha! ååh jag dör kommer alvarligt inte gå ut idag jag känner det på mig =(((



du kan baka din kladdkaka haha ;D

ah jag vet tiden går såå segt

2009-05-12 @ 14:29:56
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0