Desperate housewives

Inget samtal från Vila idag heller. Ringer de inte imorgon får jag ta och ringa till äldreboendet i Nora och sätta upp dagar för mig då jag kan gå bredvid och lära mig jobbet. Känns tråkigt men sant, att jag inte känner mig motiverad till det jobbet... Hoppas så otroligt mycket att de ringer till mig från Vila imorgon, att åtminstone få komma på intervju vore helt underbart!

Har kollat på tre avsnitt av desperate housewives, men jag känner att nu börjar soffan bli farlig. Ögonlocken blir tyngre och tyngre. Men jag vill ju se mer! Desperate housewives är ju en fullkomligt klockren serie!

Här kommer ett litet blooper-klipp från säsong 3.

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Natta

tack :D klänningen var ju en höjdare att få. Jag är så glad!



Hoppas du haft en bra dag!

2009-05-18 @ 18:48:48
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: mulin

Min bästa serie!

2009-05-18 @ 20:00:57
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0