Eftermiddagens alla 'och'

Det blev inte någon springtur för mig och Elina kan jag lova. Vi lagade mat. Och bakade kladdkaka. Och spelade yatzy. Och spelade monopol. Och möblerade om här i min lägenhet, och tejpade sladdar. Så nu är det helt omgjort här inne. Blev jättemysigt!
Icke att förglömma, är att vi möttes vid en av stadens cykelpumpar där vi pumpade däcken på min cykel. Så, nu med Elinas hjälp vet jag hur jag ska gå till väga nästa gång de behöver pumpas. Med nypumpade däck kändes det som att jag svävade fram till jämförelse med hur jag kämpade för att komma till pumpen. Underbart!

Imorgon ska jag träffa Jonas en sväng, prata lite om att starta enskild firma, som jag är lite inne på att göra. Kan nämna att det handlar om mitt fotograferande. Mer info ger jag om det visar sig att jag låter det bli av. Efter att ha träffat honom ska jag till arbetsförmedlingen och gå på ett informationsmöte om ungdomsgarantin - som känns ganska meningslös att gå på, eftersom det bara kommer bli en månad... Ska även ta en sväng på gymmet imorgon! Det är på tiden, har varit slö och dålig på att ta mig dit de senaste två veckorna, haft så väldigt mycket annat i tankarna!



En fin bild på mig och fina Elina, från våran studentbal 2007
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

En mrs Nikon it is!! :D



Åh, det låter som en bra idé! Åh vad jag blir inredningssugen nu. Jag vill flytta snarast och kunna fixa och greja :D

2009-05-13 @ 21:14:42
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Elina

You are welcome!! :D

2009-05-13 @ 21:25:10
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: MATILDA

ååååh baaal :D jag vill också!! ;D

2009-05-13 @ 21:27:08
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: sara

absolut gumman! tentan gick väl sådär får jag lov att säga, var inga favoritfrågor direkt och vi får se helt enkelt om jag klarar den :/

2009-05-13 @ 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0