En animation om livet (i övrigt: kind of boring!)

Två nätter i rad har jag somnat på soffan, i mitten av ett desperate housewives avsnitt. Två dagar i rad har jag ätit soppa till lunch och middag.

Idag, var jag på ett möte på arbetsförmedlingen. Jobbgarantin. Fylla i massa papper, få massa information och få massa obligatoriska datum som känns ganska orelevanta och som bara förstör, förstör trippen till Gotland som jag hade tänkt mig. Så jag vet inte hur jag ska gå till väga med allting.
På måndag börjar jag introduktionen på jobbet. På tisdag fortsätter jag. På onsdag ska jag på lyft- och förflyttningsteknik och kanske köra en introduktionskväll till. Bara för att. (Allt detta handlar om nästa vecka alltså!) Och på torsdagen ska jag till min syster i Norrköping, se på diplomtagningsceremonin eller vad det nu heter. Hon tar sin examen! Ska bli otroligt spännande att se!
Och fredag. Fredag var planerna att åka till Gotland. Men nu pga jobbgarantin får vi se lite... Jag hoppas att det kan lösa sig! Måste ju få ut så mycket pengar som möjligt från försäkringskassan...


Här får ni en fin animation om livet som min vän Niclas visade mig.

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Du har fullt upp min vän märker jag!

Rackarns om du inte kan åka till gotland och din karl:(

Jag gillade animationen..den var fin!

2009-05-26 @ 10:13:07
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0