Inne-dag

Regnet öser ner, och det är en typisk inne-dag. Att jag troligtvis inte går till gymmet idag, kan jag skylla på det faktum att det regnar. Och att jag gör inne-sysslor.

   - Skriva klart ett brev
   - Städa litegrann
   - Leta fram mina bästa porträttfoton, för att sedan bränna ut dessa till starta eget- mötet som är imorgon

Efter dessa duktigheter ska jag, täcke, kudde och soffa bli ett. Jag skulle gissa på att jag kör ett litet Desperate Housewives- maraton.




Monopolspelet igår var spännande. Det slutade med att vi blev lag istället för fyra enskilda spelare. Pakter bildades och tillslut kändes det ologiskt att inte vara i lag. Rosita och jag förlorade. Men jag njöt av cupcakes och falafel. En stunds pyssel på torsdag eller fredag tror jag. Pyssel i Varberga. Det låter inte helt fel!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Nämen, varberga alltså!? vem känner fröken andersson där?!

2009-05-18 @ 11:04:40
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men jag berättar inget än :P

2009-05-18 @ 15:24:17
Postat av: Sandra

Låter som en härlig måndag det!

2009-05-18 @ 16:05:33
URL: http://sandorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0