Kom och joina mig i Tegnérlunden!

Nu ska jag i min ensamhet gå till Tegnérlunden och lägga mig och sola, den som känner sig manad är varmt välkommen att joina mig. Och då menar jag ungefär att ni BORDE joina mig. För en park i det här underbara vädret, är ju lösningen på alla problem (dock inte mina)! Kom, kom, kom! Solskyddsfaktor med, vattenflaska med, bok med, solglasögon med... eller, NEJ, just! De är borttappade. Så var det. Letat överallt, men de är borta. Troligtvis börjar jag bli senil. En gång för inte längesen fann jag en trisslott i frysen (utan vinst), så jag har även kollat i frysen efter mina solglasögon - men icke.




Fann förresten en cupcake av pärlor utanför min port. Pysselninja har visst varit i farten. Den såg himla fin ut, och jag funderar på om den ska få sitta kvar där, eller om jag ska plocka in den för att förhindra att någon hemsk själ gör sönder den eller dylikt.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Pysselninjan

hehehehe ;)

2009-05-31 @ 17:19:16
URL: http://pysselninja.blogspot.com
Postat av: Anonym

i sommar ska jag joina dig i parken flr solning

2009-06-01 @ 14:28:40
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0