New York- tjejen

Om en timme blir jag upplockad av Elina, tjejen som befunnit sig i New York ett par veckor. Hon ska ta mig ut till Marieberg där jag ska gå in på butiken Vila med ett cv och glatt ansikte. Ska nämna att jag heter Johanna, och har blivit tipsad av Emma att söka... Sen är det bara att hålla tummarna. När jag lämnat cv.t så ska jag gå o säga hej till Emma en snabbis, ta en runda inne på Lagerhaus (även om det är det farligaste jag kan göra, vill ha ALLT där inne) och kolla runt litegrann, kanske. Och sen hoppas på att det går någon lämplig buss som jag kan ta hem.

Igår hittade jag en gammal ring jag hade i läppen när jag hade hål där. Den fick mig att sakna det lite, jag passade trots allt väldigt bra i det... Med eller utan? Vad är snyggast?



© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Utan, fortfarande ;)

2009-05-11 @ 16:32:06
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Taffer

Utan. Sätt inte i den där igen, Johanna!

2009-05-11 @ 17:07:57
Postat av: dookie

Japp, utan. Hade också i läppen förut, know the feeling. Man tröttnar på'n!

2009-05-11 @ 17:51:01
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Malin

Du, måste bara fråga; har du världen ärr efter din piercing nu?

Jag har ju nämligen två stycken och ja.. frågan är om jag någonsin kommer våga ta ut dem :'



och håller med de andra som har kommenterat; du är finast utan. (fast du är himla fin med!)

2009-05-11 @ 19:08:39
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0