Om dagar som gått

Förmiddagen igår spenderades tillsammans med Nilo på min balkong, en glass och härlig sol. Det var fint att träffa henne - känns som att det var evigheter sedan. Eftermiddagen spenderades med Elina och Kenneth på en filt i stadsparken, med vin, vindruvor samt gott och blandat. Det var också otroligt fint, solen värmde och sällskapet var fint! Kvällen spenderades med Maja och vin, balkongstunder och bra musik. Några grannar tyckte visst att en fin idé var att komma och joina oss. Och ska jag vara allvarlig - så var de ganska dryga, och 18 år och yngre. Så de körde vi ut sedan! Skönt! Vi hamnade sedan på Stället tillsammans med Majas vän och halvbekant. Det var en trevlig kväll. MEN!!!!!!!!!! inte helt okej.

Dagen har spenderats med jordgubbar och ostbågar på balkongen. Återigen är det min framsida som har solats. Skillnaden på främre del och bakre del av kroppen, börjar faktiskt vara ganska märkbar nu, och det är inte helt bra! Men roligt är i alla fall att jag faktiskt är brun, jag är solbränd. Jag är så chockad, för jag brukar få kämpa i evigheter för att få minsta lilla färg, men nu! Nu är jag brun! Och jag är så glad över det!

Nu ska det snart bära iväg mot stadsparken, och YEAH-festivalen som är där. Träffa Elina och Kenneth, sitta på en filt och lyssna på livemusik i sommareftermiddagen / sommarkvällen. Det ska bli fint!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ezzas

Fin blogg <3!

2009-05-30 @ 17:18:41
URL: http://ezzas.blogg.se/
Postat av: Nasmiv

Jordgubbar is the way. Tuggade såna igår jag med =).

2009-05-31 @ 16:07:02

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0