Samtalsväntan

Nu väntar jag glatt på att en kille som hjälper unga med eget företagande ska höra av sig till mig, troligtvis under morgondagen. Och så hoppas jag på att få höra från butiken Vila nu under dagen, vill så otroligt gärna komma dit på intervju!

Ska dra upp mot stan och träffa Jonas en sväng nu, innan det är dags för arbetsförmedlingen och efter det gymmet. Tror jag tar med mig allt som behövs för dagens bravader, redan nu.

Mer ord senare!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: dookie

Heej :) Ja, det är mysigt att laga mat och baka ibland. Just det där att göra saker som man kan frysa in är ju extra bra.



Fräsigt om du startar eget med ditt fotande! Hoppas, hoppas. Det vore väl lite av en dröm? :) Och tänk på, att även om du inte tar dig för det, så har du tänkt tanken. Du funderar ju massor nu, söker jobb, utbildningar... Det du gjort den senaste månaden (typ) har jag inte gjort under hela mitt liv ;P Du är cool!

2009-05-14 @ 10:36:40
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0