Sista avsnittet av Desperate housewives

Wow, nu har jag sett det allra sista avsnittet av Desperate housewives. Och jag grät kan jag lova, SOM jag grät. Fy! Och nu känner jag som vanligt efter sista avsnittet av en serie...  "Nu då?!?!?"  Nu är det slut, över och förbi. Jag vill se mer av desperate housewives - men det enda jag kan göra, är att se om säsongerna på nytt, och då vet jag ju hela tiden vad som komma skall.

Nu, efter att tårarna har tagit slut - så inser jag att jag rent allmänt tänker för mycket. Plötsligt, har livet blivit komplicerat igen. Jag är rädd för avståndet, kombinerat med "rädsla" för jobbet jag har i sommar, samt framtiden from hösten. Det är ständigt någonting som gnager i mitt huvud.

Godnatt säger jag nu, och avlägsnar mig.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Niclas Lindahl

Usch jag avskyr känslan efter sista avsnittet. Därför jag kanske aldrig följer serier, men det kan också bero på att jag är för lat.



Allt kommer ordna sig för dig Johanna!

Försöker hjälpa dig att promota dina fotoskills över Facebook. :)

2009-05-31 @ 04:15:58
URL: http://www.niclaslindahl.com
Postat av: Karin

Det finns alltid någonting som nån tänker på för mycket! Lite skämt åtsido kanske, men det finns en bok som heter "kvinnor som tänker för mycket", en bok som behandlar just det, kallas för hypertänkande tror jag. Faktiskt en bra bok! Finns lite tips att dra till när man börjar oroa sig för mycket över en sak. :)

2009-05-31 @ 08:35:53
Postat av: dookie

sssss...sss...ssssistaaaaa? men men men. det visas ju på tv nu, nya avsnitt. jag har sett så långt att edie dött, men inget mer. är det slut kort därefter alltså?

2009-05-31 @ 10:48:32
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0