Snirkliga bokstäver är vackra

Idag är solen min vän, jag sitter på balkongen stundtals och småstädar de andra stunderna. Läser brev. Fick ett jättefint brev idag. Tack fina Du! Jag äger två frimärken, så ett utav dem ska få befinna sig på ett kuvert som ska skickas iväg idag eller imorgon. Jag förundras över snirkliga bokstäver, det är vackert.

Eftermiddagen spenderas tillsammans med Elina. En springtur? Ja, kanske. Eller en fototur. Det känns nästan mer logiskt och rimligt när vädret är såhär fint som det är!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: emma

jag ska kolla med tabletterna =)



åh solen gick i moln så jag ska snart iväg och lukta och gosa på två nyfödda killar =)



hoppas din spring tur eller foto tur blir bra =)

2009-05-13 @ 13:50:20
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Kul att du är med och tävlar :)

Tävlingen avslutas den 19/5, och kort där efter kommer en lite större och roligare tävling upp!

Kika gärna in då med :)

Ha en bra dag!

2009-05-13 @ 15:05:58
URL: http://emliely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0