Tankar åt olika håll

Sitter och tänker på mat, att jag borde laga till någonting. Grilla ett par köttbitar? Och göra ugnsstekt potatis till det? Eller göra japanska kotletter och ris/cous cous? Eller äta hamburgare idag igen? Tänker att det vore otroligt gott med Ben and Jerry- glass, men att det är sådan lyx jag får unna mig först i mitten av sommaren, eller i höst. Tänker att alla myndigheter som man har att göra med som arbetslös är förjävliga. Tänker att jag verkligen, verkligen vill ha jobbet jag sökt på Vila. Det skulle få mig att komma på banan igen, bara jag nu inte går och hoppas för mycket... Tänker att jag är uttråkad.


Ikväll är det semifinal inför Eurovison song contest, 21.00. Det måste ses. Och Sverige måste gå vidare med sin låt, annars är det ju helt lönlöst att se självaste Eurovision.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna msn?? adda mig [email protected]



=)

2009-05-12 @ 14:36:41
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grilla kan du göra tycker jag, om du har fint väder. :) Det gör magen gott.

Hoppas också hon går vidare. !

2009-05-12 @ 16:55:38
URL: http://sandorama.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller en tumme för att du får jobbet, verkligen!



svar; åh, så bra. fast än så länge har jag inga tankar på att ta ut dem, men man vet ju aldrig om några år :)



HAHAHA, åh, det tänkte jag inte på alls.. satan i gatan vad jobbigt det måste vara att typ se en snygg tjej och så bara FJONG. och ingenting kan man göra åt det x) jag tycker synd om killar!

2009-05-12 @ 17:07:12
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Malin

och OJA, lukten av nybakta bullar. mmmm!

jag tycker att du borde testa, faktiskt :* SÅ svårt är det ju inte.

2009-05-12 @ 17:13:05
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0