Brev från en pysselninja!

Ungefär 23.30 i natt grillades det kött utanför polishuset i Nora. När det var färdiggrillat åts det tillsammans med strips och tzatziki, och det smakade sjukt gott! I övrigt har det ätits chips, tagit promenader med Boss, gosats med kaninen, ätit Charlottes goda kycklingwok som jag borde försöka skapa någon gång! Årets första Noraglass dök upp i min hand, vanilj & passionsfrukt - klockren kombo! En mycket trevlig övernattning och sällskapsstund med Charlotte!

När jag kom hem möttes jag av ett brev innanför dörren. Ett brev som jag pga den fina pärlplattemuffinsen på kuvertet, anade att det var från min vän Pysselninja. Brevet innehåll en liten steg-för-steg vad jag skulle ha gjort idag egentligen, men som jag får göra imorgon förmiddag istället (om affärerna är öppna trots att det är kristi himmelfärdsdag?!?). Det handlar om att jag ska gå till panduro hobby och välja ut lite pärlor jag gillar, och sen betala dem med det som fanns i kuvertet där det stod  "öppna inte än!". Det hela handlar, om att jag ska köpa pärlor samt en pärlplatta för hundra kronor, och sen komma på lunch och pärl-besök, för att sedan på kvällen avsluta med att se Detektivbyrån live i stadsparken. Fick även med ett par örhängen, gjorda av härliga pärlor of course! Underbara, underbara vän! Det är såna här saker som gör en inte allt för ljus vardag till en något ljusare vardag. Otroligt tacksamt och fint!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh vad gulligt!! Enligt SMHI ska det bli 18 grader och molnigt med lite sol... Hoppas på massa sol jag! :)

2009-05-20 @ 20:53:48
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: emma

hehe nee jag förstår att du blev lite chockad du lät först som min syster det var därför jag inte heller lät som jag brukar haha.



Jo nu är vi i örebro, ska käka sen mysa framför tvn, hur spenderas din kväll?

2009-05-20 @ 21:58:20
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: pysselninjan ;)

hihihihi ;)

ses imorgon!

puss puss!

2009-05-20 @ 22:55:53
URL: http://pysselninja.blogspot.com
Postat av: emma

kom du fram till något efter ditt tänkande?



puss

2009-05-21 @ 10:49:37
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0