Benjamin

När jag kom till Lindesberg idag, gick jag hem till Jocke. Där Sofie&Martin, och deras son Benjamin var. Precis som alltid när jag träffar bebisar, så förälskar jag mig totalt. Denna gosse var så otroligt charmig och fin, så jag kunde inte göra annat. Och när jag fick hålla i honom, känna hans värme och se hans leende på sådär väldigt nära håll - då var det helt kört. Det är något visst med de där småttingarna, de har en sån otrolig charm...



Se bara, vilken otroligt söt gosse!

(Sofie&Martin - fredag vore supertrevligt!)
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elin

jäklar vilka ögon!! himla vackra!

2009-11-03 @ 19:07:42
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

vackra ögon! :o

2009-11-05 @ 13:46:02
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0