En värld där jag är omringad av böcker

Sitter på Noras bibliotek, omringad av böcker. En värld jag trivs i! Vaccineringen är avklarad, och jag kan lova - sprutan kändes inte ett dugg. Det har nu börjat sticka lite i armen, men inget värre än så länge. Jag hoppas att armen inte hinner bli helt invalidiserad till kvällen då jag ska jobba, och att jag heller inte blir febrig osv. Jag ska strax sätta mig och läsa min bok, och äta en baguette med vitlöksost, därefter ska jag gå till apoteket och inhandla ipren, IFALL det skulle bli så att jag råkar ut för feber and stuff. Efter det skulle jag tippa på att jag går till jobbet och chillar med en kopp te. Nora är inte så roligt att spendera timmar ensam i. Ute snöar det dessutom, årets första snö...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sanna - [s a o s . b l o g g . s e]

svar jamen eller hur ^^ Det är så himla kul när man hittar fina saker på oväntade ställen. kram kram

2009-11-04 @ 17:24:18
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!



Vad fint det lät. Noras bibliotek. Jag trodde inte det var Noras stadsbibliotek, utan alltså att biblioteket var döpt efter tjejnamnet. Att nån som heter Nora har ett eget bilbiotek...ja, du förstår. Det var fint.

2009-11-05 @ 21:02:31
Postat av: Malin

har du fått några men av svinflunsasprutan än, rar?

jag känner mig lite smått rädd eftersom att jag var sjuk igår då det var vaccination i skolan, så jag har inte tagit den än :< uhu.

2009-11-06 @ 16:41:37
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm böcker är bland det bästa man kna fylla livet med =)

2009-11-16 @ 21:53:22
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0