Tävling hos Tefrossa



Jag kom av en slump in på teshoppen tefrossa.se, spanade runt bland deras sortiment och upptäckte att de hade väldigt mycket spännande téer till rimliga priser. De hade även tekannor, temuggar, choklad, kaffe med mera. En teshop med det där lilla extra. När jag gick längre ner på sidan, såg jag att de hade en blogg. tefrossa.blogspot.com. Jag klickade mig in där, läste några inlägg, och därefter kom jag till ett inlägg om en tävling... Jag brukar inte ställa upp och tävla i tävlingar man ska skriva om i sin blogg, men här fastnade jag så för den härliga bilden. Och som den tefantast jag är, kan jag inte låta bli att göra. Allt du behöver göra för att tävla, är att gå till kategorin Julefröjd i webshoppen och välja ut ett av juletéerna som du skulle vilja ha, sen skriver du namnet på téet i en kommentar på bloggen. Visst verkar det väl okomplicerat? Tävla du med, genom att klicka på bilden här ovan så kommer du direkt till tävlingen!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0