Jobba natt

När min närmsta granne lagar mat, känner jag ofta matlukten genom min köksfläkt. Idag luktar det inte gott - så det är nog bra att jag snart beger mig mot bussen. I natt ska jag jobba. Det jag kommer göra, är i princip att se på tv och läsa, och dricka cola för att inte somna. Wish me luck! Hörs imorgon. Eller lördag. För imorgon natt ska jag också jobba. Och imorgon på dagen ska jag repa med Alissa och kören, för första gången.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Lycka till :)

2009-10-22 @ 18:57:19
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0