Ordnat praktikplats?

Bitande kyla och isande vindar. Det märks att nu kommer det nog inte fler varma dagar i år. Tyvärr!

Det tycks bli så, att lilla jag, hamnar på praktik på Lindeskolan. Gymnasiet där jag gick. Min kära körledare har hört sig för, och på avdelningen som heter Öppna skolan var jag välkommen att göra lite praktik. Blir spännande, att prova mina kunskaper. Se om jag kan hjälpa några elever, se om jag kan lära något. Känns flummigt och lustigt, att lilla jag - som nyss var elev själv i princip, ska praktisera som assistent och ge extrahjälp till de som behöver. Jag är nervös. Och det sa jag till min körledare. Som svar fick jag då: "Var inte nervös! Du behöver bara le ditt underbara leende, så pluggar killarna ihjäl sig."  Det som kan tyckas vara det drygaste - är att det är i lindesberg, men jag är ju van att pendla, tss!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Tobias

God morgon :) ha en fin tisdag!

2009-10-13 @ 13:32:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det ska jag göra ;) får testa senare eller imorgon!

2009-10-13 @ 13:53:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: karin

Men vad roligt för dig!



Förresten kom mitt hm-paket idag :D



Och ja... jag är inte nå vidare social som du kanske förstår... har pluggat hela dagen, kom hem vid fem och sedan cyklade jag en cykeltur och handlade på österplan, tappade bort mig någonstans vid bernh arena när jag skulle hem, stod och lagade köttfärsås till ett helt kompani och nu sitter jag i min soffa.. :P HAHA

2009-10-13 @ 22:01:06
URL: http://kaboff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0