200 kilometer i timmen

Idag rusar jag genom dagen i en hastighet av 200 kilometer i timmen. Ångrar litegrann att jag tackade ja till att jobba idag, men det kommer vara tacksamt när lönen väl behagar dyka upp, så jag bör inte klaga.

Packar, gemar ihop cv.n, diskar, sprider ut mig själv i hela lägenheten. Funderar på vilka guldkorn det finns att besöka i stockholm. (Berätta)


ca 1 år gammal bild. Hoppas på att kusin Eveline tar nyam fina bilder på mig... Hon brukar lyckas med det omöjliga!


(prenumeranter, varför går ni eran väg?)
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blues/jazz baren i gamla stan

2009-09-12 @ 13:54:50

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0