Stockholm luktar fortfarande sommar

Tänker att jag nog kan komma att trivas i Stockholm, bara jag lyckas finna rytmen och följer den. Stockholm luktar fortfarande sommar - bara en sån sak. Och variationen på butiker, alla mysiga caféer. Alla olika stilar - man finner bra mycket mer inspiration här än i Örebro. Har idag träffat dino, lite för kort stund, men fint var det! Och fantastiska Fanny, hon var minst lika bra som jag tänkt mig. Underbara vän. (Kom och hälsa på mig i Örebro snart!!)

Imorgon beger jag mig ut på fler äventyr. Då ska fler ansökningar lämnas. Och sen åker jag hem mot Malin och Maria och idol. Lite för kort vistelse egentligen - en dag till hade behövts...!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad jag saknar lukten av sommar! här luktar det bara höst; höst, rödoranga löv och kyliga mornar.

förresten; det är väl inge idol idag? (nu blev jag förvirrad)



svar; en burk med nostalgi vore inte fel. som att lägga allt man hittar i en alldeles egen burk och så öppnar man den om några år :) tänk så mysigt!

2009-09-14 @ 19:33:32
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: fanny

åh d är så fin! blev så glad av dig <3 vilken bra tjej du är. du kommer få jobb snart och då kan vi ses ofta ofta! men jag kommer såklart till dig innan det hjärtat :) hojta till när du kan så ses vi! det var ju inte så dyrt direkt =) puss&kram och tack för idag!

2009-09-14 @ 21:26:14
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: NILO - The Persian Princess

jobba på kundtjänst hos proffice:D

2009-09-16 @ 07:24:46
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/
Postat av: agnes

här luktar det ingenting :( saknar sommardofterna!

2009-09-16 @ 13:20:08
URL: http://amoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0