Fotobok från Fujifilm

Att kombinera mina kreativa texter med mina favoritfotografier, är något jag velat göra väldigt länge. Kanske en bok? Kanske en utställning? Nu när Fujifilm ger oss med blogg / hemsida, möjligheten att få en fotobok gratis, mot att man berättar om erbjudande på sin blogg / hemsida, mot att man alltså skriver 100 ord och publicerar dessa. Detta ser jag som en stor självklarhet, då kommer jag få min lilla bok precis som jag så länge drömt om. Kanske kommer jag använda den när jag i framtiden har utställningar, ställa fram som blädderexemplar på ett bord för att visa allt det som inte ryms i utställningssalen, eller kanske ställer jag den i min bokhylla, och tar fram och visar nära och kära.



För att skapa denna fotobok laddar du ner ett program som finns på Fujifilms hemsida, därefter laddar du in fotografier du vill ha med, du kan redigera bilderna i programmet. Du kan göra en design med olika format och färger, och vet du inte hur du vill designa din fotobok, kan du välja att låta programmet skapa en design.

Vill du läsa mer om erbjudandet, och skriva dina egna 100 ord om den, kan du gå in här.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh vilken bra! Flundrar på om man ska ta och göra samma sak! :)

2009-09-12 @ 12:19:33
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0