Vi satt på Kärleksfilten

Mmm, jag ler fortfarande lite småfånigt. Utomhusbio var något av det finaste jag varit på. Vi satt på Kärleksfilten, prasslade med Tutti frutti- påsen, hade en lila filt över benen, drack hallonfestis, ändrade sittställning minst nittio gånger. Höll tillbaka skratt som bubblade upp, skakande ryggar avslöjade oss. Låt den rätta komma in, var bra. Men väldigt speciell. Fantastisk musik och ofta fantastiskt foto, men jag vet inte om jag kan påstå att jag förstod handlingen helt och hållet. Om två veckor visas filmen Milk, då är vi tillbaka bakom teknikhuset igen, den gången med mer värmebringande filtar.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hoppas att jag gör det när jag får fär mig att jag behöver nya kläder eller så :D

2009-09-07 @ 09:06:45
URL: http://regnkatten.blogspot.com
Postat av: Malin

Wiho, hjärtis.

2009-09-07 @ 14:54:10
URL: http://opq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0