En period som var då, inte nu

Det finns människor som jag inte riktigt vill acceptera att de hör till en specifik period av mitt liv. En period som är förbi. Människor som skänkt mig en känsla av trygghet och stabilitet i tillvaron. När man möter dem på nytt några år senare, då blir man sådär fantastiskt glad och lätt inombords. Man märker hur mycket man vuxit i sig själv, man samtalar på en helt annan nivå. Men sen, sen blir man lite tom igen. För man kommer att tänka på att den där perioden i livet då personen i fråga fanns där, den perioden var då, inte nu.

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ems

Du är väl för gullig <3

Men just nu känner jag bara avsky mot den, och jag förstår inte hur jag ska kunna visa mig i bikini borta på rhodos :P

LoveLoveLove<3

2010-04-15 @ 07:27:06
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0