Good song, good day!

Vaknade upp och var visst inte så superrörlig idag, men jag gillart. Segerdans över skatteåterbäringen. Sen var det dags för tvättstuga. Ikväll ska jag hälsa på Elina en sväng i hennes och Kenneths nya lägenhet, ska bli otroligt spännande! Därefter ska jag försöka klura ut min framtid. Hösten. Plugga? Jobba i Norge? Resa? Alltid dessa tunga frågeställningar, livet är klurigt, eller så är jag bara alldeles för velig?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0