Runda smörgåsar med sylt och ost

Det är tisdag och jag,
äter runda smörgåsar med sylt och ost
hittar fantastiska bloggar
drömmer om att volontärarbeta med apor
tänker på att gå på folkhögskola, och leva det ljuva internatlivet som alla talar om
har småfågelbesök på balkongräcket
lindar in mig i täcket och önskar att dygnet hade fler timmar
tränar, men tänker att det är för sent att få kroppen för beach2010 (men att det nog inte spelar roll egentligen)
saknar kattgos
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

tack så hemskt mycket! det vore jätteroligt att se din hårhistorik också :)

2010-04-20 @ 15:32:22
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Ida

hittade du några fantastiska bloggar att dela med dig av?



om vi inte skulle åka till Barcelona i höst skulle jag vilja leva internatliv på en folkhögskola. men just nu vill jag komma bort från sverige ett tag. volontärjobba med apor låter skoj :)



2010-04-21 @ 15:26:29
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0