Livet er kjempegrejt i Kristiansand!

Kristiansand är underbart, varje dag finner vi nya paradis-platser här. Fantastisk natur och fantastiska människor. Vardagen här kommer nog inte bli grå och långtråkig på väldigt lång tid, det händer alltid något, det finns alltid någon att hänga med en stund.

Jag söker mig in på oskyddade nätverk, därav otroligt ostabil uppdatering. Otroligt ostabilt internet-användande överhuvudtaget. Men nu är vi på jakt efter nytt boende, tillsammans med två fantastiska tjejer vi lärt känna, så när det är ordnat, då lär internet vara mer stabilt också.






Förstår ni att jag inte klagar? Det ljuva livet!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

första bilden var ooo så fin :)

2010-08-07 @ 20:09:21
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Ida

Vad härligt att du mår bra och att allting känns bra i Norge, det förtjänar du verkligen! Själv lever livet i Barcelona, det finns så sjukt mycket att se och upptäcka. Vi tar det lugnt än så länge, men ska väl börja leta boende mer effektivt imorgon. Vi hoppas på det bästa!



Tack snälla du,

det ser jag också fram emot!



Många kramar.

2010-08-08 @ 18:55:45
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: fanny

glad jag blir för din skull gumman! jätteglad! hoppas ni hittar en myspysig lägenhet snart! jag har en fråga till dig. jag är påväg att shoppa ny systemkamera.. och du vet ju att jag vill kunna ta bilder så det blir sånna där suddiga fläckar i bakgrunden. är nikon D5000 en bra kamera då? funkar det att ta sånna bilder med den? vad är det jag ska kolla efter? alltså är det ISO? och isf hur långt ska det vara där att det ska bli sånna fläckar. HJÄLP! jag har en auktion på tradera som jag spanat på med en helt ny D5000 för halva priset.. och den går ut om 14 timmar. så om du kan snälla HELP! (: hoppas du mår fint stumpan. jag saknar dig! puss! (kan du mejla mig? [email protected] eller ja, bloggen såklart. puss eller kanske mobilen? du har ju mitt nr. och jag har inte ditt. för jag har ny mobil och alla nr försvann :( så smsa!!

2010-08-10 @ 11:19:26
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Johanna (Dookie)

Det ser jättefint ut! Kul att du åkte. :D

2010-08-10 @ 12:28:10
Postat av: fanny

tack älskade älskade gumman! blir så glad! <3 jag håller verkligen tummarna! och jag ska ringa chefen på söndag. så jag är lite nervös! men det går nog bra, man får tänka så :) jag blev jätteglad av ditt mejl gumman, tack så mycket för hjälpen och alla fina ord. ska svara ikväll när jag är mer klar i skallen. hoppas du får en jättemysig dag idag! massa pussar!

2010-08-11 @ 12:16:02
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Erika

Roligt att höra att du trivs och att livet leker! Det är så det ska vara =)

2010-08-12 @ 10:22:06
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0