En sån där fantastisk vinterdag!

Det är en sån där helt fantastisk vinterdag idag, snön glittrar, himlen är klarblå och alla trädtoppar är täckta av snö, sådär så att kontrasten mot himlen blir helt underbar! Jag ler och världen är fin. Ett enda minus, är att mina vinterstövlar är inlämnade hos skomakare, en äkta sådan - med brunt förkläde. Därför halkar jag runt på klackar och är en fara för mig själv varenda dag.





Nu ska det bli en julklappsrunda på byn. Därefter en tur ut till Ikea, i hopp om att finna julmust. Det är inte bra att befinna sig i ett land där de inte säljer julmust runt jul. Det orsakar stora cravings!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0