Julbord och meningslöst prat

Imorgon stundar julbord på jobbet, och ett julklappsbyte. Vad svårt det var att finna ut något att köpa, dålig tid hade jag också. Så det blev relativt trist. Men jag ser fram emot kvällen, kommer bli god mat, härliga människor och vin. Måndag och tisdag ska sedan ägnas åt julklappsshopping så det står härliga till, under de två dagarna ska alla julklappar vara klara! Tre jobbdagar kvar, sedan firas min födelsedag på lördag - sen åker jag faktiskt hem på söndagen där, tidigt på söndagen vill jag lova.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: anna

SV: tack :) Som montör på Meritor! :]

2010-12-12 @ 12:03:25
URL: http://annaingvarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0