Bröst och tuggummin i julklapp från jobbet...

Söndagens julbord var fantastiskt kul, jag vann den dessertkonkurrens vi hade haft i några veckor. Med dubbelt antal sälj på antal vakter. Vinsten var en flaska champagne, som givetvis blev öppnad på en gång. Vi hade julklappsbyte och det var secret santa, det som fanns i min klapp var ett par bröst (badkulor) samt en tuggummiautomat i skepnad av Hello Kitty. Kvällen bjöd på mycket skratt, sliskiga kommentarer och en del öl. För att ni ska komma så nära upplevelsen som möjligt, så blir det här en härlig bildbomb!








Killarna hade kul med "mina bröst".



Sambo <3



Tjejen som skulle kunna dricka champagne varenda dag!



Ett försök att få grabbgänget på jobbet på en samlad och seriös bild - möjligt? Nej. Men kul!



Tjejgänget på jobbet. Anna, Kri, Ida, jag.



Det har blivit något utav en tradition när champagne serveras.



En härlig bild som får avsluta bildbomben. Nämner inget om den, för jag vet inte riktigt. Men charmig är den.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: alex

Ser ut som att ni reder er väl nere i snökaoset. ;) Hoppas allt är bra med dig! Kram från Arktis!

2010-12-17 @ 07:07:22

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0