Ett foto om dagen i en månad - dag 1.

Härmed startar jag kategorin Ett foto om dagen i en månad.

Jag ska göra mitt allra bästa, vissa dagar är jag ju knappt inne på internet för att jag jobbar natt, och sen sover bort hela dagen. Vid dessa tillfällen kompenserar jag med två bilder dagen därpå.




Med den nya jackan på, för att trotsa vintern, gick jag upp mot café Wasa för att möta fantastiska Anna. Vi hade  bestämt oss för att äta semla på självaste fettisdagen. Mysigt var det, om än ett ganska så ocharmigt café. Goda semlor i alla fall. Nästa vecka provar vi Hälls semlor, trots att det inte längre är någon fettisdag.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ida

åh, jag tänkte precis skriva till dig, har ju fortfarande massa frågor att svara på ;)



Du frågade lite om kulturliv, konserter, körer samt fotoutställningar. Jag tycker att Västerås är en ganska dålig stad på alla dessa punkter. Vi har ett ställe som heter sigurdsgatan där det brukar spela en del band ibland, men jag har faktiskt aldrig varit där sedan de bytte namn. Körer vet jag faktiskt inte, har inte så stor koll på sånt.



Fotoutställningar är det också dåligt med... det är mest på kulturnatten man kan gå och titta på sånt och kanske en dag även ställa ut mina egna bilder....



Det är klart att vi ska ta en fika! Även om du inte flyttar hit i höst, men jag skulle ju kunna visa dig runt någon dag? :)



Förlåt, det var inte meningen att göra dig rädd!



<3

2010-02-16 @ 20:28:22
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, jag glömde svara på vilka filmer jag sett!



a love song for boddy long - var skitbra precis som du skrev :)



across the universe - hade jag faktiskt inte sett men har tänkt se den jättelänge - en riktig glädjespridare.



in search of a midnight kiss - väldigt söt independent film :)



och så såg jag slum dog millionaire igen, lika bra denna gång.

2010-02-16 @ 20:52:13
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Ida

det finns kurser där man får lära sig webbdesign, men jag har fortfarande inte läst någon - tar det senare! jag kör på trial & error-metoden! och jag blir galen hela tiden ;)

2010-02-16 @ 21:27:16
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Em

Den rätta dyker upp. Någon gång i livet, hur lång tid det än vill ta. Men det är värt att vänta på, det kan jag nog ge garanti på.



Kärlek

2010-02-16 @ 23:17:58
URL: http://otherfilthystories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0