Ett foto om dagen i en månad - dag 4.





Något jag reflekterade över imorse när jag gick hem från bussen i snöfallet, var att snön jag pulsade i var otroligt lätt. Det var verkligen pudersnö. Ofta är det väldigt tungt att pulsa i snö, men idag var det sådan skillnad. För övrigt så erkänner jag gärna att snö är bland det vackraste som finns, det är magiskt när snön faller som glitter i gatlyktans sken. Men hur magiskt och vackert det än är, så längtar jag nu efter sommar och varma vindar. Jordgubbar och vin, picknickar i en ljummen sommarkväll. Livemusik från en utomhusscen någonstans i närheten.

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad tycker du om att det snöar väldigt mycket? :P

2010-02-21 @ 14:22:06
URL: http://maaajjiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0