Ett foto om dagen i en månad - dag 7.



Jag har blivit expert på att somna om efter att larmet ringt på morgonen, idag sov jag två och en halv timme till innan jag vaknade självmant och kände mig utvilad. Konstaterade att det var sjukt kallt ute idag, började åter tänka på det där med eskimåjacka och hur gärna jag vill slippa frysa. Skred till verket, drog med min fantastiska vän Anna på jakt efter jacka och inne på Stadium fann vi den. Inte eskimåvarianten som går under rumpan, men för 499 kronor så duger det mer än väl. Har nu köpt två nya jackor på loppet av en och en halv vecka. Nästa inköp ska bli en ny väska.

Kan även konstatera att en fantastisk morotskaka och en fantastisk chailatte, inte kommer till sin fulla rätt på en bild  tagen med mobiltelefon. Mr Nikon hade porträtterat dem mycket bättre.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

tack så mycket! det är så fint när ljuset faller över vita byggnader så man läste bara måste föreviga det!



hihi, jag har också köpt två nya jackor denna månad. fast second hand så det har inte blivit så fasligt dyrt. dock är båda vårjackor så jag måste vänta tills snön försvunnit, alternativt bära lager-på-lager därunder. kram!

2010-02-22 @ 23:04:06
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

en är svart och figurformad med lite klockning ned till, och en är plommonlila i lite mer klassiskt snitt. så fint med kappa över klänning!



förstår dig angående porslinet, jag var helt salig över myrornas utbud i göteborg på just den avdelningen. begränsade mig dock till en servis och två ljusstakar, vilket var extremt bra av mig! :)



jag bor i växjö! här finns några second hand-butiker som är rätt fina faktiskt! dock är just de jackorna köpta på tradera, men det är ju second hand det också :)

2010-02-22 @ 23:28:25
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: karin

Jag har inte smakat dem själv, men morotskakorna uppe på wayne's coffe ser grymt goda ut!

2010-02-23 @ 00:11:43
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

hittade din blogg genom bilbehandlingen vi kläser gemensamt..trevlig blogg du har.

jag är helt ny på photoshop,tycker det är mycket att tänka på, och du?

Har åxå nyligen köpt en digital systemkamera som jag försöker lära mig en Olympus--

kram lolla = ellinor

2010-02-23 @ 15:05:30
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

åh, visst är det så! har du gjort en sådan här award, så man kan läsa dina små egenheter nånstans i arkivet?

2010-02-23 @ 18:00:31
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0