Ett liv som är fabulous och fullkomligt fantastiskt

Idag inbillar jag mig att mitt liv kommer bli fabulous och fullkomligt fantastiskt om jag inom kort flyttar till Stockholm. När jag väl är på plats där, ska jag hitta tillbaka till Vanadislunden och ta grymma porträtt i ett utomhusbad som är stängt för säsongen - krypa genom hål i staketet ska vi göra. Jag ska äta mig proppmätt av god sallad och ben and jerry-glass på Roslagsgatan. Jag ska klappa katt i Solna och krama underbar vän i Trångsund. Jag ska spana efter kända ansikten och gå på små livekonserter, dricka vin i parker om sommaren.

Det. Känns väl som att det skulle vara fullkomligt fantastiskt?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Faktiskt, så var det på USÖ. Men ändå. Fortfarande dyrt. 300 för en halvtimme. Liksom. Usch. Jag fick till och med ta det på faktura, för att jag inte hade råd.



2010-01-07 @ 16:28:07
URL: http://opq.blogg.se/
Postat av: malin

Eller så Göteborg? Det hade jag tyckt varit fint.. ♥

2010-01-07 @ 22:12:02
URL: http://svagstyrkeskratt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0